Forum harcerskie Strona G│ˇwna harcerskie
Forum 10DSH z Trzemeszna
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

zero...

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum harcerskie Strona G│ˇwna -> Og│oszenia dru┐ynowej
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 761
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Pon 4:46, 07 Kwi 2014    Temat postu: zero...

qwertyui czekam na odpowiedz
[link widoczny dla zalogowanych]
u mnie od trzech dni ┼Ťredni, ale w sumie sie nie dziwie, bo ja nie odzywiam sie tak reztrykcyjnie. coraz p├│┼║niej od rozpoczecia biegania oblewam sie potem , ale, cho─ç ograniczam jedzonko, nie uby┼éo mi nawet 100 gramow, wr─Öcz przeciwnie, mam wra┼╝enie, ┼╝e jakby nieco przyby┼éo.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Mo┼╝e powodem przez kt├│rego masz k┼éopoty z za┼Ťni─Öciem s─ů problemy zdrowotne, najlepiej b─Ödzie aby┼Ť uda┼éa si─Ö do lekarza, kt├│ry stwierdzi jakie s─ů przyczyny twoich trudno┼Ťci w za┼Ťni─Öciu. [link widoczny dla zalogowanych] problem wrastaj─ůcego paznokcia przesladuje mnie juz od ok.
Bardzo du┼╝o os├│b studiuje na uniwersytecie, pracuj─ů te┼╝ w sklepach albo w barach. Jacy s─ů Turkowie za granic─ů i jaka maja tam opini─Ö? nie, kresk─Ö w kolorze sk├│ry. oczywiscie babeczka znowu w szoku ze corka i nie miala wymyslonego imienia tak wiec na szybko mowi Marcelina nie no jak bym miala buzie zmasakrowana po to bez problemu moglabym cos napisac, a jak tylko jest sie zadowolonym to juz psy na czlowieku wieszaja. [link widoczny dla zalogowanych]
Generalnie unikaj napoi gazowanych, typu coca cola, oran┼╝ada, i in. WYNIKI LECZENIA Stawiam na Fried─Ö i Osmo Essence. Oczywi┼Ťcie to powinno i┼Ť─ç w parze z normalnym od┼╝ywianiem si─Ö, bo chyba wszyscy tutaj wiedz─ů czym jest wilczy g┼é├│d po niskokalorycznej diecie, jest to co┼Ť nie do zahamaowania i w├│wczas takie co┼Ť jak silna wola nie istnieje. ! Na twazry zostaja mi slady po tr─ůdziku, mimo iz ich nie wyciskam. Dzisiaj sobie rozkosznie 2 ┼╝u┼éam, a dopiero potem sprawdzi┼éam sk┼éad i ma┼éo nie pad┼éam, na 1 prawie 2 W przypadaj─ů Teraz po tym sobie przypomnia┼éam, ze faktycznie nie wolno ┼╝u─ç gum, echhhh
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

mały koncentrat pomidorowy, 3 szklanki wody, główka białej kapusty, 3 duże cebule, 1 seler naciowy, 1 por, 2 papryki.
[link widoczny dla zalogowanych]
sobota - tak jak w pi─ůtek + plucie krwi─ů i b├│l od przypadkowych zgryzie┼ä opuchni─Ötego policzka na spaniu ja kupowalam jako meizitang tak zwany czerwony a teraz okazuje sie ze to li da?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

jak chcesz porozmawia─ç z tylko z kilkoma osobami to sobie gadaj na prywatnym czacie, a tu ka┼╝dy mo┼╝e wej┼Ť─ç i powiedzie─ç co my┼Ťli i ty mi tego nie zabronisz. [link widoczny dla zalogowanych] Dr Ewa D─ůbrowska podaje szereg przyk┼éad├│w skutecznej poprawy po zastosowaniu diety warzywno-owocowej w takich chorobach jak:
Lubi─Ö zajmowa─ç si─Ö dzie─çmi. Czysta desperacja - no ale lato idzie, trzeba si─Ö ogarn─ů─ç Ale wiecie same jak to jest z Wlochami - dopoki nie bede miec w rece kontraktu wole nie zapeszac. Dla jednych jest on silny dla innych do wytrzymania. Czekam na operacj─Ö... [link widoczny dla zalogowanych]
Kurde capucino znam ten b├│l. By┼éam u chirurga ju┼╝ chyba z 20 razy wycinali mi , zdejmowali paznokcia i bez rezultat├│w. Ja dzis zakupi┼éam pieluchy i chusteczki dla mojej Niuni zosta┼éa mi do kupienia wanienika profilowana....i pozostaje mi jedynie czeka─ç eh.... ja by┼éam ostatnio w jean luis david.. Wiesz co, m├│wi sie,┼╝e jak kto┼Ť by naprawde cierpia┼é, to chocby przez z┼éo┼Ť─ç zmieni sie. Na ┼╝yczenie zapewniam ca┼éodzienne wy┼╝ywienie - szczeg├│┼éy do uzgodnienia.Zapraszam serdecznie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

jestem Basia mam 25 lat i jestem z Rybnika bardzo ch─Ötnie zaprzyja┼║ni─Ö si─Ö z weso┼é─ů, szczer─ů osob─ů, kt├│ra ma czasami potrzeb─Ö wyj┼Ťcia z domu, poznania nowych ludzi, wyszumienia si─Ö, po┼Ťmiania, normalnego pogadania o pierdo┼éach i powa┼╝nie o ┼╝yciu, je┼Ťli masz ochot─Ö pogada─ç lub gdzie┼Ť wyj┼Ť─ç to czekam na op.
[link widoczny dla zalogowanych]
rady tu prezentowane s─ů bardzo dobre.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

contatubex pomaga na ┼Ťwie┼╝e blizny, ja smarowa┼éam i efekty mam zadowalaj─ůce bo s─ů g┼éadkie i blade(jedna tylko stawia opory i nie chce zbledn─ů─ç nad kolanem sie rozesz┼éa troche- no niestety cze┼Ť─ç ruchoma. [link widoczny dla zalogowanych] hej mama blizniakow gratki dla stasia juz teraz bedziesz miala spokoj stokrotka twoi napewno smiesznie wygladali jak raze siusiali do kibelka u nas pod koniec dnia sie wypogodzilo podobno od pn ma byc cieplo zobaczymy......kasiulka co u was?
jak lewatywa byla robiona na lewym boku, wyci─ůgasz kank─Ö z pupy i k┼éadziesz si─Ö na prawym boku Pozna┼éam tylko dwie panie recepcjonistki. ile kosztuje operacja nosa i piersi u Bromy? Poczekaj a┼╝ ja zjem przynajmniej jedno opakowanie .. Dobr─ů si┼ék─Ö maj─ů np. [link widoczny dla zalogowanych]
Ja slyszalam, ze schwarzkopf ma najlepsze odzywcze i nawilzajace maseczki ale mi zalezy na tym, zeby cala seria byla bardzo dobra jakbym miala inny charakter to ta wizyta zniechecilaby mnie juz do ginekologow na cale zycie Neutral Jak facet bada mnie ja mowie ze mnie boli a ten przy seksie tez tak sie wydzierasz? Campanulla, s┼éodycze sta┼éy mi si─Ö oboj─Ötne, a by┼éy one moim prawdziwym utrapieniem. W twoim przypadku moze byc oczywiscie inacze, ale zbadaj coreczke pod kontem tej choroby i nie tylko, ja bym skorzystala z poradni chorob odzwierzecych i wyeliminowala najpierw tokso, a pozniej szukala powodu dlaczego tak sie stalo z tym oczkiem do skutku, dzialaj, zycze powodzenia! Dziewczyny u mnie wczoraj wykryto nad┼╝erke krwawi─ůca.. Eleganckie buty, torebka.
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja jestem antropologiem, my┼Ťl o legalizacji dyplomu zarzuci┼éam, gdy┼╝ w┼éa┼Ťciwie pogodzi┼éam si─Ö ju┼╝ z tym, ┼╝e w zawodzie we W┼éoszech pracy nie dostan─Ö (w Polsce pracowa┼éam ze s┼éowem, w mediach, etc).
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] naturalny powiększacz ust i nie mogłam się oprzeć, żeby go nie zamówić.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Pierwsze 2-3 zastrzyki s─ů tylko nie do zniesienia, poniewa┼╝ najcz─Ö┼Ťciej s─ů one w stan zapalny lub pod paznokie─ç.
[link widoczny dla zalogowanych]
piszcie jak z korekta nosa u ww lekarza.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Zgadzam się kręgosłup, zbyt cierpi. [link widoczny dla zalogowanych] Nie wiem moze ja cos zle robie?
W┼éa┼Ťnie mam za sob─ů pierwsz─ů aplikacj─Ö. smarowalam dzisiaj rece amolem i masowalam - nie pomaga. M ja tez mieszkam w UK i wiem ze opieka medyczna tutaj zostawia duzo do zyczenia. BRAVO BRAVO BRAVO DLA THOMASA!!!!!!!!!! W czym oni pomagaj─ů? [link widoczny dla zalogowanych]
mam pytanko---od kilku tygodni mam bole lewego jajnika, a gdzies od tygodnia bole te promieniuja na cale podbrzusze... Ja tez mam dr─Ötwienie ma┼éego palca lewej r─Öki. polecam normalne buty conversa, nie trampki. Zwolnienie dosta┼éam na miesi─ůc, w razie jakbym si─Ö ┼╝le czu┼éa mo┼╝na je przed┼éu┼╝a─ç u lekarza rodzinnego.Zapomnia┼éam doda─ç ┼╝e przy wyj─Öciu drenu ogl─ůda┼éam ju┼╝ sw├│j szew i nie wygl─ůda to wcale ┼╝le. pozdro. Przy Twoim skr├│ceniu o 3,5 cm, je┼╝eli nie b─Ödziesz ia┼éa ┼╝adnych problem├│w i b─Ödziesz mia┼éa wyd┼éu┼╝ane o 1 mm dziennie, powinno Ci si─Ö zako┼äczy─ç za 35 dni. wizyta u lekarza i tak sie pzyda
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum harcerskie Strona G│ˇwna -> Og│oszenia dru┐ynowej Wszystkie czasy w strefie GMT + 3 Godziny
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin